Click. Send. Done.

Vi forenkler hverdagen din med rimelige fraktalternativer som effektiviserer daglig drift og kundetilfredshet.

Sendo Levering Frakt

Sender du varer og gods?

De fleste norske bedrifter sender varer og gods.
Frakt koster penger og det tar tid å forhandle, fortjene gode priser og tilgjengeliggjøre flere store depositumer.
Få systemer tilbyr et like bredt transportutvalg som Sendo,og vi samler alt på én plattform.

Sendo Screenshot
Sendo Screenshot

Ta kontakt for en prat om Sendo for din bedrift!

Brukervennlig

Sendo er et brukervennlig system for bestilling av frakt. Velg mellom mange fraktmetoder.

Gode priser

Spar penger ved å bli Sendo-bruker. Våre storavtaler gjør at du sparer penger.

Integrasjon

Sendo kan integreres med WooCommerce for enkel overføring av kundedata til Sendo.

Sendo Screenshot

Våre fraktavtaler kan gi deg store fordeler.

Med Sendo kan du redusere fraktkostnadene, effektivisere prosessen og frigjøre verdifull tid. Enten du driver en liten bedrift som sender varer til kunder, eller en stor virksomhet som håndterer store mengder gods, er fraktkostnadene uunngåelige.

Postnord Bring Wordpress WooCommerce Nor Lines Schenker DSV

Få tilsendt priseksempel

Nysgjerrig på våre priser? Send oss data for eksempel-sendinger og vi sender pris tilbake!

Be om pris

Spar tid og penger

Effektiv fraktbestilling kan gjøre en stor forskjell for din bedrift. Reduserte fraktkostnader frigjør ressurser til andre områder som produktutvikling. En strømlinjeformet prosess gir enklere administrasjon, færre feil og bedre logistikkoversikt.

Med Sendo kan du også overføre sendinger mellom avdelinger, registrere faste mottakere og mer.

Kom i gang nå

Klar til å ta fraktbestillingene dine til neste nivå?
Trykk på knappen nedenfor for å komme til vårt enkle kontaktskjema.

Ta kontakt

Kontakt oss

Ta gjerne kontakt med oss i dag:

E-post: post@sendo.no

Telefon: +47 4500 5100

Nyttige lenker

Følg oss