Vi forenkler hverdagen din med rimelige fraktalternativer som effektiviserer daglig drift og kundetilfredshet.
De fleste norske bedrifter sender varer og gods.
Frakt koster penger og det tar tid å forhandle, fortjene gode priser og tilgjengeliggjøre flere store depositumer.
Få systemer tilbyr et like bredt transportutvalg som Sendo,og vi samler alt på én plattform.
Ta kontakt for en prat om Sendo for din bedrift!
Sendo er et brukervennlig system for bestilling av frakt. Velg mellom mange fraktmetoder.
Spar penger ved å bli Sendo-bruker. Våre storavtaler gjør at du sparer penger.
Sendo kan integreres med WooCommerce for enkel overføring av kundedata til Sendo.
Med Sendo kan du redusere fraktkostnadene, effektivisere prosessen og frigjøre verdifull tid. Enten du driver en liten bedrift som sender varer til kunder, eller en stor virksomhet som håndterer store mengder gods, er fraktkostnadene uunngåelige.
Nysgjerrig på våre priser? Send oss data for eksempel-sendinger og vi sender pris tilbake!
Be om prisEffektiv fraktbestilling kan gjøre en stor forskjell for din bedrift. Reduserte fraktkostnader frigjør ressurser til andre områder som produktutvikling. En strømlinjeformet prosess gir enklere administrasjon, færre feil og bedre logistikkoversikt.
Med Sendo kan du også overføre sendinger mellom avdelinger, registrere faste mottakere og mer.
Klar til å ta fraktbestillingene dine til neste nivå?
Trykk på knappen nedenfor for å komme til vårt enkle kontaktskjema.
Ta gjerne kontakt med oss i dag:
E-post: post@sendo.no
Telefon: +47 4500 5100